Останнім часом месенджери стали основним засобом спілкування між брендами та споживачами, замінюючи традиційні соціальні мережі. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко розповів, що Telegram, WhatsApp і Viber вже стали платформами для продажу продуктів та взаємодії з клієнтами. Месенджери дозволяють брендам бути більш персональними та швидкими у комунікації зі споживачами, надаючи можливість показати турботу та надати ексклюзивний контент. За даними консалтингової компанії, 91% клієнтів у світі хочуть отримувати підтримку в режимі реального часу, що свідчить про зростання значення месенджерів у взаємодії бізнесу з клієнтами. У майбутньому ці інструменти можуть замінити традиційний e-mail-маркетинг та соціальні мережі у багатьох сегментах.
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Залишити відповідь