У компанії Zakaz.ua у відділі по роботі з брендами виникла проблема з управлінням та аналізом даних, які були розкидані по різних джерелах. Для вирішення цієї проблеми було впроваджено українську CRM-систему NetHunt CRM, яка дозволила зберігати всю інформацію про клієнтів, історію комунікацій та угод в одному місці. Це спростило доступ до даних, зробило процес роботи більш прозорим та продуктивним. Крім того, автоматизація звітності дозволила керівництву та команді отримувати актуальні дані в реальному часі, що допомагає ухвалювати стратегічні рішення. За допомогою аналітики, наданої системою, команда може оптимізувати маркетингові стратегії, покращити цикл продажів та прискорити укладання угод. У результаті впровадження NetHunt CRM відділ по роботі з брендами Zakaz.ua зміг покращити управління даними, збільшити ефективність роботи та ухвалювати обґрунтовані стратегічні рішення.
Залишити відповідь