Єврокомісія була оштрафована на 120 млн євро за порушення правил прозорості на платформі Х, після чого втратила доступ до свого рекламного облікового запису. Керівник відділу продуктів компанії Х повідомив Єврокомісію, що їх обліковий запис заблоковано, а також закрив доступ до інструментів купівлі та відстеження реклами. Причиною блокування стало те, що Єврокомісія намагалася розширити аудиторію свого повідомлення про штраф, використовуючи інструмент Ad Composer, що вважається порушенням правил платформи Х. Нікіта Бієр зазначив, що всі користувачі повинні дотримуватися однакових правил на платформі, але виявляється, Єврокомісія вважала, що правила не стосуються їхнього облікового запису.
Платформа X заблокувала рекламний акаунт Єврокомісії

Залишити відповідь