У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників зменшилися на 2% порівняно з попереднім роком. Головними причинами цього стали сповільнення зростання на індійському ринку та скорочення обсягів постачання Apple Watch. Проте в Китаї спостерігалося зростання на 37%, що є найвищим показником з кінця 2020 року. Навіть при спаді на 9%, Apple залишається лідером завдяки зростанню користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значне зростання завдяки різноманітності продуктів і конкурентоспроможним цінам. У той же час Samsung зазнав 18% втрати через втрату популярності попередніх моделей годинників. Аналітики зауважують, що споживачі все частіше обирають годинники у ціновому діапазоні від $100 до $200. Попит на дитячі смарт-годинники також зростає, з китайським брендом Imoo на чолі. Очікується, що ринок почне відновлюватися вже цього року з очікуваним зростанням на 3%, завдяки впровадженню ШІ, покращеним сенсорам здоров’я та сертифікації деяких пристроїв як медичних приладів. Також очікується збільшення попиту на преміальні моделі з більшим функціоналом та глибшою інтеграцією в екосистеми.
Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль

Залишити відповідь