Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Авто новини - Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, що став першим оновленням з 2003 року. Знакове “S” зберіг свою форму, але отримав новий вигляд: плоский дизайн з тонкими контурами та кольором “яскраве срібло”, яке нагадує матовий алюміній. Це зроблено для того, щоб логотип краще виглядав на екранах смартфонів та в цифровому середовищі, а також був більш екологічним у виробництві. Президент компанії Suzuki Тосіхіро Сузукі зазначив, що новий знак відображає їхнє прагнення створювати цінність для клієнтів та готовність до нових викликів. Оновлений логотип буде представлений на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show 30 жовтня 2025 року, а потім буде інтегрований у всі серійні моделі бренду, не вимагаючи оновлення дизайну на існуючих автомобілях.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *