У Швеції з 1 червня відбудуться зміни у продажу алкоголю. Тепер дрібні виробники зможуть продавати свою продукцію напряму клієнтам, без посередництва державної мережі магазинів. Це перше послаблення довгострокової державної монополії на продаж алкоголю, яка була введена для боротьби з пияцтвом. Зміни спрямовані на підтримку малого бізнесу в галузі алкогольної продукції, при цьому зберігаючи роль державних алкомагазинів Systembolaget. Нові правила передбачають, що виробники зможуть продавати алкоголь напряму після платної екскурсії на їхньому виробництві. Також продавець повинен попереджати покупців про ризики зловживання алкоголем. Через шість років планується провести аналіз впливу цих змін на споживання алкоголю і, за необхідності, переглянути законодавство.
У Швеції послаблюють 100-річну монополію на продаж алкоголю

Залишити відповідь