Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, опинився у центрі скандалу після того, як він надіслав рекламні оголошення через мультимедійну систему в автомобілях без згоди власників. Приблизно 480 тисяч власників отримали такі рекламні повідомлення. Реклама почалася 27 травня, коли під час запуску автомобіля на центральному екрані автоматично відтворювався 5-секундний рекламний ролик, який пропонував знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Соцмережі вибухнули критикою проти Deepal, звинувачуючи компанію у порушенні приватності та незадоволенні власників. У відповідь компанія вибачилася та пояснила, що мала намір повідомити клієнтів про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор Ден Ченхао також особисто вибачився за цей інцидент та сподівається на розуміння власників автомобілів.
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Залишити відповідь