YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Технології - YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

З середини серпня автори відео на YouTube помітили спад переглядів – у деяких випадках кількість переглядів зменшилася майже вдвічі. Хоча Google ще не надала офіційної інформації, аналітичні дані та наміги вказують на те, що причиною може бути використання блокувальників реклами. Деякі ютубери відзначили, що перегляди з різних пристроїв залишаються стабільними, але з комп’ютерів вони зменшилися приблизно на 50%. Google заявила, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть вплинути на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на це, доходи від реклами залишилися незмінними, що може свідчити про те, що система не враховує перегляди з комп’ютерів, де часто використовують блокувальники. YouTube підтвердила вплив блокувальників на точність статистики, але відкинула версії про нові інструменти перевірки віку.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *