У світовому кінопрокаті стартували два довгоочікувані фільми: “Ліло і Стіч” та “Місія неможлива: Фінальна розплата”. Перший з них, адаптація популярного анімаційного хіта, зібрав $183 мільйони, хоча витрати на його створення і маркетинг становили близько $200 мільйонів. Втім, фільм залишається перспективним, оскільки має стабільний інтерес від сімейної аудиторії.
Другий фільм, восьма частина шпигунської франшизи “Місія неможлива: Фінальна розплата”, зібрав $190 мільйонів в перші дні після прем’єри. Однак витрати на його виробництво студії Paramount перевищили $400 мільйонів, що значно більше, ніж у попередніх частинах серії. Незважаючи на це, фільм показав найкращий старт за всю історію серії, незначно випередивши попередню частину, яка вийшла в 2018 році.
Залишити відповідь